Opracowanie standardów postępowania w relacjach z interesariuszami w procesie planowania i realizacji projektów infrastruktury drogowej i kolejowej
W wyniku planowanych prac badawczych, w ramach niniejszego projektu, powstaną rekomendacje/zalecenia dotyczące metod i najlepszych praktyk budowania relacji z interesariuszami, w celu osiągnięcia konsensusu dla planów realizacji infrastruktury i zminimalizowania ryzyka związanego z kosztami gospodarczymi i społecznymi.
Powstaną gotowe scenariusze postępowania (Best practices) dla podstawowych procedur administracyjnych, gdzie przeprowadzenie rozpoznania opinii interesariuszy oraz zapewnienie zgodności projektu z interesami obu stron jest wymagane prawem UE oraz regulacjami krajowymi.
Odbiorcami wyników projektu będą osoby/instytucje/firmy zawodowo związane z procedurami administracyjnymi dotyczącymi planowania i realizacji infrastruktury transportowej, szczególnie dróg i kolei w zakresie planowania i przeprowadzania konsultacji społecznych.
Projekt nr NR11-019-10 finansowany ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach grantów na projekty rozwojowe.
Więcej informacji:
Agnieszka Łukasiewicz, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.