Kontrast
Default mode
Night mode
High contrast black/white mode.
High contrast black/yellow mode.
High contrast yellow/black mode.
Szerokość
Fixed layout
Wide layout
Font
Smaller font
Larger font
PLG_SYSTEM_JMFRAMEWORK_CONFIG_READABLE_FONT_LABEL
Default font
PL
PL
EN
DE
FR
IT
ES
CS
SV-SE
DA
NL
HU
RO
UA
Szukaj...
O nas
Aktualności
O Instytucie
Dyrekcja
Rada Naukowa
Struktura
Historia Instytutu
Konferencje, Seminaria, Szkolenia IBDiM
SZKOLENIE - Oświetlenie dróg
Patronaty IBDiM
Patronat new lista 2025
Oferty pracy
Kontakt
Działalność Naukowa
Zakłady Naukowe
Zakład Betonu
Zakład Diagnostyki Nawierzchni
Zakład Ekonomiki
Zakład Geotechniki i Fundamentowania
Zakład Mostów
Zakład Korozji i Chemii
Zakład Technologii Nawierzchni
Zakład Oznakowania Dróg
Zakład Systemów Zarządzania i Telematyki
Ośrodek Badań Mostów, Betonów i Kruszyw - Filia Wrocław
Ośrodek Badań Mostów - Filia IBDiM w Kielcach
Laboratoria akredytowane
Laboratorium Diagnostyki Nawierzchni
Laboratorium Geotechniki
Polowe Laboratorium Badań Pali
Pracownia Materiałów Asfaltowych
Pracownia Nawierzchni Asfaltowych
Zakład Oznakowania Dróg
Laboratorium Badań Konstrukcji Mostowych
Pracownia Diagnostyki i Napraw Mostów
Pracownia Mostów i Urządzeń Odwadniających
Pracownia Betonów i Kruszyw
Zakład Korozji i Chemii
Laboratorium Badań Materiałów i Konstrukcji Mostowych
Laboratorium Testów Zderzeniowych
Projekty
Gospostrateg
FutuRe - Innowacyjne usługi kolejowe do rewitalizacji linii regionalnych
RAIL4CITIES - STACJE KOLEJOWE na rzecz ekologicznych i społecznie integracyjnych MIAST
Inicjatywa Cornet
Projekty realizowane z Funduszy Strukturalnych
Wspólne projekty badawcze NAWA
Horyzont Europa 2021-27
RID II - Diagnostyka sprężonych oraz cięgnowych drogowych obiektów inżynierskich, z uwzględnieniem doboru systemów monitoringu
RID II - Opracowanie wytycznych powtórnego wykorzystania destruktu asfaltowego z warstw SMA do nowych warstw ścieralnych układanych w tej samej technologii
RID II - Metody prowadzenia badań i doboru rozwiązań geotechnicznych dotyczących inwestycji drogowych
Projekty Inwestycyjne – dotacje celowe
Współpraca
Współpraca z uczelniami
Współpraca z mediami
Usługi
Oferta badawcza
Krajowe Oceny Techniczne
Europejskie Oceny Techniczne
Rekomendacje techniczne
Certyfikacja wyrobów budowlanych
Świadectwa kwalifikacji
Kursy
Wydawnictwa
ROADS AND BRIDGES - DROGI I MOSTY
Serie wydawnicze
Zamówienia
Biblioteka
Wskazówki dla autorów
Zasady etyki publikacyjnej
Uzupełnienie monografii S-89
Kontakt
Kontakt
Powódź
PROJEKTY
Program Badań Stosowanych
-
SPIK - Inteligentne skrzyżowanie przyjazne kierowcom
...
-
Moduł pomiaru i oceny odpowiedzi dynamicznej eksploatowanych kolejowych konstrukcji mostowych
...
-
Innowacyjna przestawna bariera energochłonna iPROBE ...
-
System kontrolowania dyssypacji energii w drogowych osłonach energochłonnych
...
-
Opracowanie innowacyjnej technologii termicznego spajania nawierzchni bitumicznych z wykorzystaniem aplikatora mikrofalowego
...
-
Inteligentny System Monitorowania i Penalizacji Pojazdów Przeciążonych
...