Instytut Badawczy Dróg i Mostów serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych na kurs:
"Projektowanie i nadzór nad wykonaniem zabezpieczeń antykorozyjnych na konstrukcjach stalowych".

STAL 1/2025

13 -17 stycznia 2025 r.

Serdecznie zapraszamy do udziału w kursie STAL 1/2025 „Projektowanie i nadzór nad wykonywaniem zabezpieczeń antykorozyjnych na konstrukcjach stalowych”, który odbędzie się w dniach 13 – 17 stycznia 2025 r

Podczas kursu STAL 1/2025 omówione zostaną zagadnienia takie jak:

  • Podstawy korozji i metody ochrony przed korozją
  • Warunki prowadzenia prac antykorozyjnych
  • Ćwiczenia z pomiaru potencjałów
  • Ocena jakości przygotowania powierzchni
  • Wpływ kształtu konstrukcji na jakość zabezpieczenia antykorozyjnego
  • Optymalizacja procesu przygotowania powierzchni
  • Ocena jakości przygotowania powierzchni
  • Ścierniwa w obróbce strumieniowo-ściernej
  • Przygotowanie powierzchni stalowych do nakładania powłok
  • Ćwiczenia dotyczące oceny jakości powierzchni
  • Farby i powłoki lakierowe

W trakcie szkoleń zaplanowano również:

  • ZADANIA DOMOWE – będące zbiorem pytań podsumowujących dane zagadnienie, które następnie zostaną szczegółowo omówione kolejnego dnia po wykładzie,
  • ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – podczas których będą Państwo wykonywać w grupach ćwiczenia dot. oceny powierzchni,
  • DODATKOWE KONSULTACJE – w ramach których służymy swoją wiedza i doświadczeniem, odpowiadając na Państwa pytania.

W razie pytań, zachęcamy do kontaktu z Panią Urszulą Paszek
tel.600-457-498
e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Zgłoszenie online!

 

 anty info n  informacje kor  rodo kor

FutuRe - Innowacyjne usługi kolejowe do rewitalizacji linii regionalnych

 PL znaki strona www

 Środki finansowe przyznane w ramach programu PMW na realizację projektu międzynarodowego współfinansowanego

Ogólnym celem projektu FutuRe jest zapewnienie długoterminowej rentowności kolei regionalnych poprzez zmniejszenie całkowitego kosztu posiadania, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości usług i niezawodności operacyjnej. Projekt ma również na celu zwiększenie zadowolenia klientów oraz uczynienie kolei atrakcyjnym i preferowanym środkiem transportu. Dlatego też głównymi celami FutuRe są: obniżenie kosztów systemowych CAPEX, zwiększenie wydajności poprzez obniżenie OPEX (kosztów jednostkowych na kilometr pociągu), oraz poprawa zadowolenia klientów.

Cele te mają być osiągnięte dzięki koncepcji dostosowanej do kolei regionalnych, ale możliwej do przeniesienia na całą Europę, obejmującej cyfryzację, automatyzację oraz wykorzystanie wspólnych i nowych technologii w zakresie sygnalizacji i torów, taboru kolejowego i informacji dla klientów.

STRUKTURA PROJEKTU:

  • WP1 Koordynacja projektu
  • WP2 Rozwiązania/architektura regionalnych linii kolejowych
  • WP3 Regionalny system CCS i operacje dla linii G1 - wymagania i specyfikacja
  • WP4 Zasoby regionalnych linii kolejowych - wymagania i specyfikacja
  • WP5 Tabor kolejowy linii regionalnych - wymagania i specyfikacja
  • WP6 Usługi oferowane przez regionalne linie kolejowe - wymagania i specyfikacja
  • WP7 Przygotowanie dla zintegrowanych demonstratorów regionalnych linii kolejowych
  • WP8 Regionalny system CCS i operacje dla linii G1 - demonstracja
  • WP9 Zasoby regionalnych linii kolejowych - demonstracja
  • WP10 Tabor kolejowy linii regionalnych - demonstracja
  • WP11 Usługi oferowane przez regionalne linie kolejowe - demonstracja
  • WP12 Komunikacja, rozpowszechnianie i wykorzystywanie wyników

Instytut Badawczy Dróg i Mostów występuje w projekcie jako Podmiot Stowarzyszony PKP S.A. w ramach Partnerstwa Europe's Rail Joint Undertaking.

 

 ul FP6 PL wkladka AL pl PL Strona 1  ul FP6 PL wkladka AL pl PL Strona 2

 future promocja Copy

KONTAKT: dr Agnieszka Łukasiewicz, Zakład Systemów Zarządzania i Telematyki IBDiM, tel. (22) 39 00 204; e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

 

 

Instytut Badawczy Dróg i Mostów serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych na kurs: "Projektowanie i nadzór nad wykonaniem zabezpieczeń antykorozyjnych na konstrukcjach stalowych".

STAL 3/2024

07 – 11 października 2024 r.

Serdecznie zapraszamy do udziału w kursie STAL 3/2024 „Projektowanie i nadzór nad wykonywaniem zabezpieczeń antykorozyjnych na konstrukcjach stalowych”, który odbędzie się w dniach 07 – 11 października 2024 r

Podczas kursu STAL 3/2024 omówione zostaną zagadnienia takie jak:

  • Wymagania GDDKiA i ZDM,
  •  
  • Projektowanie zabezpieczeń antykorozyjnych,
  •  
  • Wady farb i powłok,
  •  
  • Degradacja powłok,
  •  
  • Renowacje zabezpieczeń antykorozyjnych,
  •  
  • Powłoki ogniochronne,
  •  
  • Problemy korozyjne w różnych gałęziach gospodarki: gospodarka morska, przemysł petrochemiczny, kolejnictwo, konstrukcje wieżowe,
  •  
  • Właściwe warunki prowadzenia prac antykorozyjnych,
  •  
  • Inspektor prac antykorozyjnych,
  •  
  • Norma NORSOK M-501,
  •  
  • Ćwiczenia praktyczne.

W trakcie szkoleń zaplanowano również:

  • ZADANIA DOMOWE – będące zbiorem pytań podsumowujących dane zagadnienie, które następnie zostaną szczegółowo omówione kolejnego dnia po wykładzie,
  • ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – podczas których będą Państwo wykonywać w grupach ćwiczenia dot. oceny powierzchni,
  • DODATKOWE KONSULTACJE – w ramach których służymy swoją wiedza i doświadczeniem, odpowiadając na Państwa pytania.

Mając na uwadze powyższe, zachęcamy do pobrania karty zgłoszeniowej, która dostępna jest TUTAJ.


PEŁEN HARMONOGRAM KURSÓW NA ROK 2024

  „Projektowanie i nadzór nad wykonywaniem zabezpieczeń antykorozyjnych na konstrukcjach betonowych”:

  • BETON 2/2024:                18 – 22 listopada 2024 r.

 

Do zobaczenia !

 

anty info n informacje kor    rodo kor

 

W razie pytań, zachęcamy do kontaktu z Panią Urszulą Paszek
tel.600-457-498
e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

 

 

RAIL4CITIES - STACJE KOLEJOWE na rzecz ekologicznych i społecznie integracyjnych MIAST

 PL znaki strona www

 Środki finansowe przyznane w ramach programu PMW na realizację projektu międzynarodowego współfinansowanego

Stacje kolejowe zajmują wyjątkową pozycję w krajobrazie miejskim: działają nie tylko jako złożone węzły komunikacyjne i transportowe, ale także jako miejsca publiczne, które można postrzegać w kategorii integralnych elementów miasta. W związku z powyższym stacje mają decydujący wpływ na otoczenie miejskie jako miejsca życia codziennego, oddziałując na wszystkie zainteresowane strony, w tym obywateli i środowisko.

CELE

Główną ambicją RAIL4CITIES jest opracowanie nowego, łatwo dostępnego modelu stacji, o wysokich możliwościach zastosowania (model SCP), w połączeniu ze wspólną europejską metodologią i narzędziem do jego skutecznego wdrażania. Projekt bierze pod uwagę m.in. model biznesowy zorientowany na zysk, złożoną sieć podmiotów i interesariuszy, luki w polityce i zapewnia decydentom narzędzia do przekształcania stacji w podmioty promujące zrównoważone miasta.

 

str RAIL4

 

 

 ul FP6 PL wkladka AL pl PL Strona 1  ul FP6 PL wkladka AL pl PL Strona 2

 

KONTAKT: dr Agnieszka Łukasiewicz, Zakład Systemów Zarządzania i Telematyki IBDiM, tel. (22) 39 00 204; e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

 

 

Instytut Badawczy Dróg i Mostów serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych na kurs "Projektowanie i nadzór nad wykonaniem zabezpieczeń antykorozyjnych na konstrukcjach betonowych"


BETON 2/2024
18 - 22 listopada 2024 r.

 

Więcej informacji – w broszurze informacyjnej i karcie zgłoszeniowej.

W razie pytań, zachęcamy do kontaktu z Panią Urszulą Paszek
tel. 600-457-498
e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

anty info n informacje kor rodo kor