IBDM

03-302 Warszawa
ul. Instytutowa 1
tel. +48 22 390 01 07
fax +48 22 814 50 28

select language:

International Cooperation
System kontrolowania dyssypacji energii w drogowych osłonach energochłonnych PDF Print
There are no translations available.

Celem projektu jest opracowanie nowych, innowacyjnych osłon energochłonnych o kontrolowanym, progresywnym pochłanianiu energii prowadzące do poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.


Projekt realizowany przez konsorcjum: Wojskowa Akademia Techniczna, IBDiM, Inter Metal Sp.z o.o.

Czas realizacji: 26.11.2012 - 31.12.2013

 

Więcej informacji: dr Andrzej Kiczko, e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 
Inteligentny System Monitorowania i Penalizacji Pojazdów Przeciążonych PDF Print
There are no translations available.


Celem projektu jest opracowanie autonomicznego systemu dynamicznego pomiaru masy pojazdów poruszających się po drogach spełniających wymagania metrologiczne Międzynarodowej Organizacji Metrologii Prawnej stawiane systemom dopuszczonym do automatycznego nakładania kar (typu WIM-E, ang. Weigh-in-Motion Enforcement)

Projekt realizowany przez konsorcjum w składzie: IBDiM, Neurosoft, Proteus

Czas trwania projektu: 20.11.2012 - 31.12.2013

 

Więcej informacji: Michał Karkowski, e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 
Projekty Rozwojowe PDF Print
There are no translations available.

 

Read more...
 
Program Badań Stosowanych PDF Print
There are no translations available.


Read more...
 
DIAKO PDF Print
There are no translations available.

DIAKO - Innowacyjna, nieniszcząca metoda diagnostyki korozji konstrukcji żelbetowych


Zagrożenie korozyjne infrastruktury budowlanej we fragmentach bazujących na elementach żelbetowych stanowi istotny problem społeczno-gospodarczyo zasięgu globalnym. Coroczne straty spowodowane korozją żelbetu w Polsce można liczyć w dziesiątkach/setkach (zależnie od źródła danych) milionów złotych. Obecnie stosowane metody diagnostyczne mają przede wszystkim charakter inwazyjny i niszczący.
Celem projektu jest opracowanie i wdrożenie innowacyjnej, nieniszczącej metody diagnostycznej zbrojonych konstrukcji betonowych w miejscu eksploatacji.

Innowacyjność metody opiera się m.in. na interpretacji widm impedancyjnych w domenie czasowej w oparciu o model korozji żelbetów, w przeciwieństwie do klasycznego (niejednoznacznego w interpretacji) podejścia tj. wykorzystaniu elektrycznych układów zastępczych.
Metoda będzie mogła być stosowana zarówno w obiektach nowo budowanych jak i istniejących.


Projekt realizowany jest przez konsorcjum w składzie: Akademia Górniczo-Hutnicza, TPA Instytut Badań Technicznych Sp.z o.o, Centrum Technologiczne BETOTECH Sp. z o.o., Instytut Badawczy Dróg i Mostów - Zakład Mostów.



Czas trwania projektu: 26.06.2012-30.04.2015

Więcej informacji: dr Agnieszka Królikowska, e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

 

Projekt realizowany w ramach projektu INNOTECH, Konkurs 1

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 7 of 14
svs-games.com javprice.com